دکتر محمد امین سرشت

65 / 100

تاریخ آخرین آپدیت دسامبر 4, 2023  توسط پژمان خزایی

دکتر محمد امین سرشت دارای بورد تخصصی جراحی جنرال پلاستیک است. ایشان بهترین متخصص پیکر تراشی در تهران هستند. زمانی که شما از رژیمغذایی و ورزش نتایج دلخواه را به دست نیاوردید و مجبور به استفاده از گزینه جراحی شدید، از بهترین متخصص و جراح پیکر تراشی دکتر محمد امین سرشت کمک بگیرید.

اینستاگرام دکتر محمدامین سرشت

دکتر محمد امین سرشت فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است. برای دیدن نمونه کارهای ایشان به صفحه شخصی شان در اینستاگرام مراجعه فرمایید.

پیکر تراشی|محمدامین سرشت (@mhdyqwmqwm).instagram….-Instagram

https://www.instagram.com draminsersht.com/

دکتر محمدامین سرشت جراح بینی

ازآنجایی که بینی برجسته ترین عضو صورت است، اندازه وشکل بینی تاثیر زیادی در ظاهر افراد دارد که در اعتماد بنفس شخص تاثیر وافری دارد. با رینوپلاستی را میتوان برای ایجاد فرم دلخواه بینی انجام داد. رینو پلاستی از دو کلمه رینو به معنی بینی و پلاستی به معنی زیباتر کردن یا اصلاح کردن گرفته شده است. رینو پلاستی یا عمل زیبایی بینی برای تغییر شکل بینی مانند اصلاح قوز بینی، فرو رفتگی و اندازه بینی است. دکتر محمدامین سرشت، بهترین جراح بینی که شهرت بینظیری در جراحی بینی دارند. در عین حال که ظاهری طبیعی و منحصر به فرد به زیباجو هدیه میکنند .

دکتر محمدامین سرشت جراح زیبایی در تهران

ذکتر محمدامین سرشت جراح زیبایی در تهران هستند که در زمینه های مختلف زیبایی به زیباجویان خود کمک میکنند. ایشان در حوزه های زیر تخصص دارند

1.پیکرتراشی

2.جراحی بینی

3.لیفت سینه

4.لیپوماتیک ران و بازو

5.پروتز سینه

6. تزریق باسن

7.فشیال

1 دیدگاه دربارهٔ «دکتر محمد امین سرشت»

  1. بازتاب: دکتر افشین فتحی فوق تخصص زیبایی در تهران _کلینیک دکتر بهترین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02146291345