کلینیک بهار مرزداران و معرفی پزشکان کلینیک بهار مرزداران

کلینیک بهار مرزداران
81 / 100

تاریخ آخرین آپدیت آوریل 21, 2024  توسط پژمان خزایی


کلینیک بهار مرزداران

کلینیک بهار مرزداران یک مرکز درمانی و جراحی است که خدمات مختلفی را در زمینه های پوست و مو و زیبایی، طب فیزیکی و توانبخشی، نوار عصب و عضله، قلب، داخلی و درد و جراحی ارائه می دهد.

در دنیای امروز که زندگی شهری با استرس و فشار های زیاد همراه است، داشتن یک پوست سالم و زیبا، یک بدن قوی و تناسب اندام و یک روحیه خوب برای اکثر افراد جامعه اهمیت بالایی دارد. برای رسیدن به این هدف، نیاز به مراجعه به مراکز پزشکی و زیبایی داریم که با دانش و تجربه لازم، خدمات مناسب و با کیفیت را به ما ارائه دهند. یکی از این مراکز،

کلینیک بهار مرزداران است که با تجهیزات مدرن و پزشکان مجرب، در زمینه های مختلف درمانی و زیبایی فعالیت می کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات این کلینیک و نحوه استفاده از آن بپردازیم.

پذیرش کلینیک بهار

لیست پزشکان کلینیک بهار

کلینیک بهار مرزداران یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین مراکز درمانی و جراحی تهران است که در بلوار مرزداران واقع شده است. این کلینیک با داشتن پزشکان مجرب و متخصص، تجهیزات پیشرفته و خدمات گسترده، به بیماران خود در زمینه های مختلف پزشکی و زیبایی فعالیت میکند.

پزشکان کلینیک بهار


پزشکان کلینیک بهار مرزداران در تخصصهای مختلف پزشکی فعالیت میکنند و با تجربه و دانش خود، به درمان و رفع مشکلات بیماران اختصاص دادهاند.

لیست پزشکان کلینیک بهار به شرح زیر است:

  • دکتر سید علی ابطحی، متخصص اطفال و نوزادان، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو انجمن اطفال ایران، عضو انجمن آسم و آلرژی ایران، عضو انجمن نورولوژی اطفال ایران، عضو انجمن رشد و تغذیه اطفال ایران.
  • دکتر محمد رضا نوری، متخصص جراحی عمومی، فوق تخصص جراحی سرطان، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، عضو انجمن جراحان ايران، عضو انجمن جراحي سرطان ايران.
  • دکتر مهدی صارمی، متخصص پوست و مو و زیبایی، فوق تخصص لیزر در پزشکی و زیبایی، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، عضو انجمن پوست و مو و زيبايي ايران، عضو انجمن ليزر در پزشكي و زيبايي ايران.
  • دکتر رضا پورروستایی اردکانی :متخصص بیهوشی، عضو هیئت مدیره انجمن درد ایران،عضو انجمن بین المللی بررسی و مطالعه درد
  • دکتر اصغر مزارعی: متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی ، خدمات درمانی و تشخیصی تخصصی قلب و عروق و اکوکاردیوگرافی تخصصی ، عضو انجمن اکوکاردیوگرافی ایران
  • دکتر آزاده گودرزی : پوست، مو، لیزر، زیبایی، جراحی.
  • دکتر حمیرا جمالی :دارای تخصص بیماری های داخلی. درمان بیماری های داخلی، غدد، بیماری های دستگاه گوارش، کلیه و مجاری ادرار، بیماری های دستگاه تنفس و بیماری های مفاصل
  • دکتر مینا جمالی : متخصص گوش،حلق و بینی.
  • دکتر سید محمدباقر ابطحی: متخصص در طب فیزیکی و توانبخشی میباشند.
  • دکتر بهار گالشی: متخصص قلب و عروق. فوق تخصص اکوکاردیوگرافی. خدمات تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق و اکوکاردیوگرافی انجام می دهند.
  • دکتر پیمان دادخواه: فلوشیپ فوق تخصصی درمان درد. عضویت در هیئت مدیره انجمن درد ایران ،عضویت در انجمن بین المللی بررسی و مطالعه درد،عضویت در کمیسیون پزشکی قانونی تهران
  • دکتر سید مسعود هاشمی :فوق تخصص درمان درد. دردهای ستون فقرات ،عضویت در انجمن جهانی درد، عضویت در هیات مدیره انجمن مطالعه درد ایران
  • دکتر سعیده فرج‌زاده : تخصص پوست، مو، لیزر و زیبایی. درمان بیماری‌های پوست کودکان.
  • دکتر منصور نصیری کاشانی : دارای تخصص بیماری‌های پوستی می باشند.


نوبت دهی کلینیک بهار مرزداران

برای دریافت نوبت از کلینیک بهار مرزداران تهران، شما می توانید با شماره تلفن کلینیک تماس بگیرید و یا از طریق سایت پذیرش24 نوبت آنلاین دریافت کنید. ساعت کاری کلینیک بهار مرزداران تهران، از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۳ عصر تا ۸ شب می باشد.


آدرس کلینیک بهار مرزداران

این کلینیک در بلوار مرزداران تهران واقع شده است و دسترسی به آن از طریق مترو اشرفی اصفهانی و اتوبوس مرزداران ممکن است.


برنامه پزشکان کلینیک بهار


شماره نوبت دهی کلینیک

برای نوبت دهی در کلینیک بهار مرزداران شما می توانید با شماره تماس کلینیک بهار مرزداران تهران ارتباط برقرار کنید.


شماره تلفن کلینیک بهار مرزداران

شما می توانید با شماره تلفن کلینیک بهار مرزداران تهران ارتباط برقرار و سوالات خود را مطرح کنید.

اینستاگرام مرکز جراحی کلینیک بهار مرزاداران

صفحه اینستاگرام کلینیک جراحی بهار مرزداران در آدرس زیر است :

https://instagram.com/bahar_medicalcenter

کلینیک جراحی بهار مرزداران

https://drbehtarin.com/wp-content/uploads/2023/07/3ef4526150bb0d53a1a45e2dc7ef464d42854058-144p-1.mp4
کلینیک جراحی بهار مرزداران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02146291345