دکتر علیرضا پیمان متخصص پوست و مو در تهران

مشکل طاس و ریزش مو
86 / 100

تاریخ آخرین آپدیت اکتبر 17, 2023  توسط زینب مالزیری

دکتر علیرضا پیمان متخصص پوست و مو در تهران می باشد. مراقبت و نگهداری از پوست و مو در زیبایی و سلامت بسیار اهمیت دارد. سیاه شدن پوست در برخی نواحی بدن به خصوص آرنج و زانو به آسانی قابل پیشگیری و درمان هستند.

  • دکتر علیرضا پیمان متخصص پوست و مو در تهران
  • اینستاگرام دکتر علیرضا پیمان
  • نوبت دهی دکتر علیرضا پیمان
  • دکتر علیرضا پیمان
  • بیوگرافی علیرضا پیمان
  • کلینیک دکتر پیمان
  • نظرات در مورد دکتر علیرضا پیمان
  • نوبت دهی بیمارستان فیض دکتر پیمان
  • سایت دکتر پیمان
  • دکتر علیرضا پیمان کدام بیمارستان است
  • شماره تلفن مطب دکتر علیرضا پیمان
  • متخصص پوست غرب تهران
  • لیست پزشکان پوست و مو غرب تهران
  • بهترین فوق تخصص پوست در تهران
  • بهترین کلینیک پوست در غرب تهران
  • فوق تخصص پوست در میدان پونک
  • دکتر پوست خوب در صادقیه
  • دکتر خوب برای ریزش مو در غرب تهران
  • فوق تخصص پوست در صادقیه

دکتر علیرضا پیمان متخصص پوست و مو در تهران

دکتر علیرضا پیمان متخصص پوست و مو در تهران هستند. دکتر پیمان با شماره نظام پزشکی 71587 یکی از بهترین متخصصان پوست و مو در تهران هستند که خدمات لیزر جوانسازی و رفع چین و چروک صورت را در بهترین مرکز پوست و مو تهران ارائه می دهد.

درباره ما : کلینیک تخصصی پوست و مو در غرب تهران

دکتر علیرضا پیمان در کلینیک ویستان، کلینیک تخصصی پوست و مو غرب تهران خدمات لاغری با کرایوتراپی، لاغری با کویتیشن و لیزر کرایولیپولیز برای لاغری را انجام می دعد. دکتر پیمان در این کلینک خدمات لیزر موهای زائد را نیز ارائه می دهند.

اینستاگرام دکتر علیرضا پیمان

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر در لینک زیر موجود است.

vistanclinic@

نوبت دهی دکتر علیرضا پیمان

برای دریافت نوبت دکتر پیمان می توانید با ما تماس بگیرید.

بیوگرافی علیرضا پیمان

دکتر علیرضا پیمان پس از فارغ التحصیلی در رشته پزشکی عمومی، دوره تخصصی پوست و مو شرکت کرده و بعد از اتمام دوره و موفقیت در آزمون های متعدد توانستند مدرک تخصص در پوست و مو را دریافتنمایند.

دکتر علیرضا پیمان در کلینیک ویستان و بیمارستان فیض فعالیت دارند و در تشخیص و درمان انواع بیماری های پوستی از جمله؛ عفونت های پوستی، التهاب، مشکلات زیبایی مانند چین و چروک و لک و آکنه ها خمات ارائه می دهند.

کلینیک دکتر پیمان

دکتر علیرضا پیمان در کلینیک ویستان، کلینیک تخصصی پوست و مو غرب تهران جنت آباد خدمات لاغری ، لیزر و … ارائه می دهند. برای رزور نوبت لیزر در تهران و دریافت اطلاعات بیشتر درباره ما، کلینیک پوست و مو در مزرداران همین حالا تماس بگیرید. با توجه به موقعیت مکانی خوب کلینیک ویستان بیماران می توانند به راحتی به بهترین کلینیک پوست و مو در مرزداران دسترسی داشته باشند.

آدرس بهترین مرکز پوست و مو غرب تهران: اتوبان اشرفی اصفهانی – بر بلوار مرزداران – بعد از خیابان رضایی نژاد و بهار- پلاک 184- ساختمان ایمان – طبقه همکف شرقی(پشت دارو خانه دکتر ختمی).

درمان ریزش و طاسی

نظرات در مورد دکتر علیرضا پیمان

دکتر پیمان متخصص پوست و مو تهران خدماتی ماننند لیزر جوانسازی، رفع چین و چروک، لاغری و … به شما عزیان ارائه می دهند. ایشان نظرات مثبت بیماران را به خود جلب کرده و می توان در نظرات می توان دید اکثر مراجعین از کار دکتر راضی هستند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت و یا پیچ اینستگرام دکتر شاهد نظر های پیرامون ایشان باشید. 

نوبت دهی بیمارستان فیض دکتر پیمان

بهترین متخصص پوست و مو معتقد هستند آکنه و اسکار، زگیل ها، کهیر، تبخال ها و کلیه مشکلات پوستی، ریزش مو، سستی ناخن و درگی مشکلات پوست و مو همگی قابل تشخیص و درمان هستند. دکتر پیمان علاوه بر کلینیک در بیمارستان فیض نیز به بیماران خدمات ارائه می دهند برای دریافت نوبت می توانید از با ما تماس بگیرید.

روتین پوستی و زیبایی پوست

سایت دکتر پیمان

لینک سایت دکتر پیمان متخصص پوست و مو

https://dermatologyclinic.ir/

دکتر علیرضا پیمان کدام بیمارستان است؟

به نظر بهترین متخصص پوست و مو جراحی پیوند مو یک تکنیک ترمیم مو می باشد که در این تکنیک فولیکول های مو را از پشت و کناره های سر برداشته و در قسمت های طاس سر کاشت می کند. دکتر پیمان متخصص پوست و مو در بیمارستان فیض آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شماره تلفن مطب دکتر علیرضا پیمان

شماره تماس کلینیک پوست و مو در مرزداران: 02188090657

شماره همراه کلینیک تخصصی پوست و مو ویستان: 09180888411

متخصص پوست غرب تهران

بهترین متخصص پوست غرب تهران کسی است که به هنگام مواجهه با مشکلات و بیماری های خطرناک با سایر پزشکان متخصص همکار و غیر همکار مشورت می کند. مثلا اگر بهترین دکتر پوست و مو در تهران تشخیص دهد که بیماری پوستی مرتبط به بیماری های زمینه ای یا استرس و اضطراب است، شما را به بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران، بهترین جراح مغز و اعصاب، بهترین متخصص لاغری و تغذیه در تهران، بهترین متخصص بیماری های داخلی تهران و بهترین روانشناس تهران ارجاع می دهد. در کلینیک ویستان، بهترین متخصصان و فوق تخصصان تهران در خدمت شما هستند. اگر می خواهید درباره ما بهترین کلینیک پوست و مو در مرزداران بدانید، به خواندن ادامه دهید.

تشخیص بیماری پوست و مو

لیست پزشکان پوست و مو غرب تهران

یکی از مسائلی که افراد به آن بسیار اهمیت می دهند و از دغدغه های مهم زندگی افراد محسوب می شود بحث زیبایی و سلامت پوست و مو است. برای انجام هر یک از کارهای زیبایی و گرفتن یک نتیجه ایده آل بهتر است که به متخصص آن کار مراجعه کنید. با یک سرچ کوچک در اینترنت متوجه خواهید شد که افراد زیادی در زمینه زیبایی فعالیت می کنند اما چگونه می توانید بهترین متخصص زیبایی پوست و مو در تهران را پیدا کنید؟

در ادامه چند نکته برای انتخاب یک پزشک پوست و مو خوب را به شما ارائه می دهیم:

  • سطح تحصیلات و مدارک متخصص: در مورد مدارک تحصیلی و گواهینامه متخصص در زمینه زیبایی پوست و مو اطمینان حاصل کنید.
  • سابقه کار و نمونه کارهای متخصص: بهتر است که قبل و بعد نمونه کارهای متخصص را ببنید و اگر امکانش است نظرات مراجعین قبلی مطلع شوید.
  • شهرت و اعتبار مطب یا کلینیک: در مورد شهرت و اعتبار کلینیم یا مطبی که متخصص در آن خدمات ارائه پرس و جو کنید و بهتر است که کلینیک یا مطبی را انتخاب کنید که دارای مجوز رسمی و استاندارد باشد.
  • هزینه خدمات زیبایی: قبل از انجام هر کاری ابتدا از هزینه خدمات متخصص مطلع شوید و حتما یک جلسه مشاوره با متخصص داشته باشید و از جزئیات فرآیند، مدت زمان، عوارض و … سوال کنید

در ادامه قصد داریم برای شما لیست بهترین متخصصان پوست و مو در غرب تهران را برای شما قرار دهیم. تحصیلات اکثر این پزشکان از دانشگاه های معتبری چون دانشگاه پزشکی تهران است.

لیست بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در غرب تهران شامل افراد ذیل می شود:

بهترین فوق تخصص پوست در تهران

بهترین فوق تخصص پوست در تهران، متخصصی است که بتواند به راحتی انواع اختلالات پوست، ناخن، مو و غشاهای مخاطی مربوطه را تشخیص داده و درمان کند.

جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر متخصص پوست و مو در تهران

بهترین کلینیک پوست در غرب تهران

کلینیک ویستان را می تواند بهترین کلینیک پوست در غرب تهران دانست، دلایل زیادی وجود دارد که کلینیک ویستان را به بهترین کلینیک متخصص پوست و مو در غرب تهران تبدیل کند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

  • هدف اصلی کلینیک پوست در غرب تهران ارائه خدمات پزشکی با بالاترین کیفیت، ارائه راه حل برای مشکلات پوستی و عصب شناسی با درمان های پیشترفته می باشد.
  • بهترین کلینیک پوست در غرب تهران بیماری های مزمن پوستی، تورمورهای خوش خیم و بدخیم را با بالاترین استاندارد مراقبت های پزشکی برای همه بیماری ها از جمله سرطان پوست انجام می دهند.
  • ویستان؛ بهرتین کلینیک پوست در غرب تهران با چندین سال تجربه، دانش و توانایی جراحان و کادر پزشکی و رعایت دقیق قوانین اخلاق پزشکی محیطی امن برای شما فراهم می کند.
  • ویستان؛ بهترین کلینیک تخصصی پوست در غرب تهران پیشرو در زمینه های زیبایی، جوانسازی، لاغری و تناسب اندام می باشد.
درباره ما : کلینیک تخصصی پوست و مو در غرب تهران

فوق تخصص پوست در میدان پونک

اکثر بهترین پزشکان پوست در میدان پونک در مراکز سرپایی، به طور معمول در مطب خصوصی (انفرادی یا گروهی) کار می کنند. هم چنین برخی ممکن است در بیمارستان های دولتی و خصوصی کار کنند. این رشته نسبت به سایر مشاغل پزشکی و آرایشی تقاضای کمتری دارد. میانگین کار در هفته برای یک متخصص پوست خوب در پونک به احتمال زیاد بین 30 تا 40 ساعت خواهد بود.

دکترپیمان متخصص پوست و مو

دکتر پوست خوب در صادقیه

لایه برداری با لیزر در بهترین کلینیک تخصصی پوست و مو در تهران بسیار دقیق است و فقط نواحی که دارای مشکلاتی از جمله اسکار آکنه هست را مورد هدف قرار می دهند. پس از انجام لیزر بر روی آن قسمت از پوست، بهبودی پوست شروع می شود و پوست جدیدی که تشکیل صاف و بدون آکنه می باشد. اگر در صادقیه به دنبال یک دکتر پوست خوب هستید می توانید به کلینک ویستان، دکتر پیمان مراجعه کنید.

دکتر خوب برای ریزش مو در غرب تهران

دکتر مو در غرب تهران می گوید مزوتراپی برای پوست و مو شامل تزریق ویتامین ها، مواد معدنی، آمینواسید و … برای رشد مو و جوان سازی پوست می باشد. در درمان مزوتراپی مو بافت و چربی به پوست میانی بین پوست و سر تزریق می شود. مواد مورد نظر برای تزریق با توجه به علت ریزش مو انتخاب می شود. برای مزوتراپی با بهترین کلینیک پوست و مو در تهران با ما تماس بگیرید.

متخصص پوست و مو در غرب تهران

فوق تخصص پوست در صادقیه

بهترین فوق تخصص پوست در صادقیه کس است که در هنگام مواجهه با مشکلات و بیماری های خطرناک با همکاران مرتبط و غیر مرتبط مشورت کند. به عنوان مثال گاهی بیماری پوستی مرتبط با بیماری های زمینه ای یا استرس می باشد که در این صورت ممکن است دکتر شما را به بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران، کلینیک مغز و اعصاب یادمان شهرک غرب، متخصص جراحی مغز، بهترین متخصص بیماری های داخلی و بهترین روانشناس تهران ارجاع دهد.

https://drbehtarin.com/wp-content/uploads/2023/10/قبل-و-بعد-لیزر-پوست.mp4
لیزر یک راه حل درمان مشکلات پوستی

5 دیدگاه دربارهٔ «دکتر علیرضا پیمان متخصص پوست و مو در تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02146291345