دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب

کلینیک سردرد دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب

تاریخ آخرین آپدیت آگوست 1, 2023  توسط

دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب در تهران

دکتر اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب در تهران یکی از بهترین متخصصان مغز و اعصاب در ایران است. دکتر فرشته اسفندیاری تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) در شرایطی تخصص دارد که بر مغز و سیستم عصبی (هم سیستم عصبی مرکزی و هم سیستم عصبی محیطی) تأثیر می گذارد. دکتر اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب تهران می تواند بسیاری از اختلالات سیستم عصبی مانند مغز، نخاع، اعصاب، ریشه های عصبی، اتصالات عصبی عضلانی، سیستم عصبی خودمختار را با علم نوین و روش های درمانی پیشرفته درمان کند. کلینیک دکتر اسفندیاری تهران است. کلینیک سردرد دکتر اسفندیاری به عنوان بهترین کلینیک سردرد ونک شناخته می شود.

دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب در بهترین کلینیک مغز و اعصاب

بیوگرافی دکتر اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب چیست؟

دکتر فرشته اسفندیاری نورولوژیست در تهران یکی از متخصصان زن مغز و اعصاب است که در تهران زندگی می کند. ایشان دارای بورد تخصصی نورولوژی و دارای شماره نظام پزشکی 93417 و دارای مدرک تحصیلی دکترای حرفه‌ای پزشکی از بهترین دانشگاه کشور می باشد. نوبت دهی دکتر فرشته اسفندیاری اینترنتی و حضوری می باشد. آدرس مطب دکتر فرشته اسفندیاری و آدرس محل زندگی ایشان در تهران است. نظرات مردم درباره دکتر فرشته اسفندیاری نی نی سایت وجود دارد. برای یافتن پیج دکتر فرشته اسفندیاری به سایت دکتر فرشته اسفندیاری مراجعه کنید.

نظرات درباره دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب چیست؟

دکتر فرشته اسفندیاری نظرات بسیاری از بیماران را به خود جلب کرده است. نظرات در مورد دکتر فرشته اسفندیاری نی نی سایت نوشته شده است. بسیاری از بیماران می گویند: دکتر فرشته اسفندیاری خوبه و او را به عنوان خوش برخوردترین دکتر مغز و اعصاب در تهران معرفی می کنند. ایشان همکار دکتر مهسا موسوی نورولوژیست در تهران است.

دکتر اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب تهران چه بیماری هایی را درمان می کند؟

به طور کلی بیش از 600 نوع بیماری و اختلال عصبی وجود دارد اما رایج ترین اختلالاتی که دکتر اسفندیاری نورولوژیست تهران درمان می کند، در زیر آمده است. دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب در تهران برای درمان انواع اختلالات عصبی با روش های جدید و به روز دنیا در خدمت شماست.

کلینیک تخصصی سردرد دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب در تهران
  • مشکلات در مراحل رشد سیستم عصبی مانند اسپینا بیفیدا
  • بیماری های ژنتیکی مانند دیستروفی عضلانی و بیماری هانتینگتون
  • بیماری های دژنراتیو مانند بیماری پارکینسون و بیماری آلزایمر
  • مشکلات خونرسانی به مغز باعث بیماری عروق مغزی مانند سکته می شود
  • از دست دادن حافظه و زوال عقل
  • اختلالات نخاعی
  • اختلالات گفتاری و یادگیری
  • اختلالات سردرد مانند میگرن
  • اعصاب خرد شده
  • لرزش یا حرکات کنترل نشده
  • سرطان ها
  • عفونت ها
  • اختلالات خواب
  • درد نوروپاتیک (نورالژی و احساسات غیرطبیعی مانند پارستزی)
  • تشنج و صرع
  • راه رفتن و تعادل غیر طبیعی
  • برخی از مشکلات بینایی (دوبینی، از دست دادن بینایی و غیره)

روش های تشخیصی و درمانی دکتر اسفندیاری تهران چیست؟

در اولین ملاقات شما با دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب در تهران معاینه عصبی و معاینه فیزیکی انجام می دهد. دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب به منظور تشخیص دقیق وضعیت عصبی شما، ممکن است یک سری معاینات از جمله:

نوار عصب و عضله پا در بهترین مرکز نوار عصب و عضله تهران

الکترومیوگرافی (EMG)

روشی است که سلامت عضلات و اعصاب کنترل کننده آنها را ارزیابی می کند. از تست نوار عصب و عضله برای تشخیص بیماری دیستروفی عضلانی و پلی میوزیت، میاستنی گراویس، سندرم لامبرت ایتون، سندرم گیلن باره و اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) استفاده می شود.

الکتروانسفالوگرام (EEG)

حسگرهای کوچکی که به پوست سر متصل می شوند و سیگنال های الکتریکی تولید شده توسط مغز را تشخیص می دهند. برای تشخیص بیماری تومورهای مغزی، زوال عقل و … استفاده می شود.

آزمایش خون و ادرار

آزمایش‌های خون و ادرار توسط متخصصان مغز و اعصاب برای تشخیص وجود سموم و همچنین عفونت‌ها و اختلالات پروتئینی استفاده می‌شود.

الکترونیستاگموگرافی (ENG)

این مجموعه ای از آزمایشات است که برای تشخیص مشکلات عصبی که باعث سرگیجه، مشکلات تعادلی و حرکات غیر ارادی چشم می شود طراحی شده است.

تپ ستون فقرات یا سوراخ کمری

هنگامی که یک متخصص مغز و اعصاب نیاز به مطالعه مایع مغزی نخاعی برای عفونت، خون یا هر گونه ناهنجاری دیگری داشته باشد، یک تپ ستون فقرات یا سوراخ کمری انجام می شود.

بیوپسی عصب یا عضله

بیوپسی از بافت عصبی یا عضلانی در بیماران مبتلا به اختلالات عصبی عضلانی انجام می شود. نمونه های عضلانی معمولاً با جراحی یا از طریق یک سوزن نازک توخالی برداشته می شوند.

توموگرافی کامپیوتری (CT)

سی تی اسکن به طور گسترده برای به دست آوردن تصاویر دو بعدی از ساختارهای داخلی بدن استفاده می شود. از سی تی اسکن مغز می توان برای تشخیص هر گونه ناهنجاری ساختاری، سکته مغزی، خونریزی، آسیب های استخوانی یا عروق خونی استفاده کرد.

آدرس مطب دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب کجاست؟

مطب دکتر فرشته اسفندیاری متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب و بهترین متخصص میگرن تهران در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده است. آدرس کلینیک سردرد دکتر اسفندیاری، بهترین کلینیک سردرد ونک در خیابان شریعتی است.

خدمات کلینیک سردرد دکتر اسفندیاری چیست؟

سردرد و میگرن باعث درد خفیف تا شدید می شود که می تواند ساعت ها یا روزها ادامه داشته باشد.سردرد آسیب پایداری ایجاد نمی کند، اما می تواند بر توانایی شما در انجام فعالیت های روزانه تأثیر بسیاری بگذارد. در کلینیک تخصصی سردرد دکتر فرشته اسفندیاری خدمات زیر ارائه می شود.

طب سوزنی برای درمان سردرد

طب سوزنی می تواند تسکین قدرتمندی را برای سردرد های شدید و میگرن بدون عوارض جانبی ارائه دهد. طب سوزنی هزاران سال است که برای تسکین سردرد و علل زمینه‌ای آن استفاده می‌شود و یک روش درمانی پذیرفته‌شده برای سردرد در جامعه ما است. طب سوزنی با رفع انسداد، افزایش یا کاهش جریان چی از طریق کانال ها، فرد می تواند تعادل و سلامتی را به بدن بازگرداند. در کلینیک تخصصی سردرد دکتر فرشته اسفندیاری از طب سوزنی برای درمان سردرد استفاده می شود.

طب سوزنی برای درمان سردرد در کلینیک سردرد دکتر اسفندیاری

بوتاکس برای درمان میگرن

بوتاکس در پیشگیری از حملات میگرنی بسیار موفق است. بیماران گزارش می دهند که پس از دو بار درمان بوتاکس، تعداد روزهای سردرد آنها 50 درصد کاهش می یابد. مطالعه‌ای در مجله سردرد و درد نشان داد که پس از سومین درمان، افراد مبتلا به میگرن مزمن، شدت سردرد و دفعات مصرف داروهای سردرد را نیز کاهش دادند.

1 دیدگاه دربارهٔ «دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب»

1. بازتاب: دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب_سایت پزشکی دکتر بهترین