دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب

دکتر-رویا-ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب
85 / 100

تاریخ آخرین آپدیت جولای 23, 2023  توسط

دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب، یک متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران ، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران با شماره نظام پزشکی 28905 هستند. از مدارج تحصیلی ایشان می توان  درجه ی دکترا عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکترا تخصصی در رشته ی مغز و اعصاب از دانشگاه تهران اشاره کرد. در طول دوران کاری در کنار خدمات درمانی در زمینه ی علمی _ پژوهشی نیز فعالیت داشته و تاکنون تعداد زیادی از مقاله های خود را در مجله های معتبر منتشر کرده اند. ایشان همکار دکتر رفیع زاده نورولوژیست مرزداران و همکار دکتر موسوی متخصص ستون فقرات در غرب تهران است.

مدارک علمی دکتر رویا ابوالفضلی چیست ؟

دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب متولد 1339 تهران، پس از مدرک دیپلم درسال 1361، وارد دانشگاه تهران شدند. ایشان دارای دکتری پزشکی عمومی (1368) و تخصص در رشته مغز و اعصاب از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران هستند و عضو هئیت علمی و دانشیار داخلی اعصاب در بخش داخلی بیمارستان می باشند. بیوگرافی دکتر رویا ابوالفضلی در سایت ایشان است. ایشان هم دانشگاهی دکتر شهربانو کاظمی متخصص طب فیزیکی است.

دکتر رویا ابوالفضلی علاوه بر درمان بیماریهای مغز و اعصاب در گفتار درمانی و کار درمانی نیز دارای تجاربی هستند. ایشان درسال 1372، دررشته نورولوژی در آزمون بورد تخصصی رتبه اول دانشگاه تهران و رتبه سوم ایارن را با موفقیت دریافت کردند.

سوابق کاری دکتر رویا ابوالفضلی چیست ؟

  • دارای مدرک تخصصی نوروالکتروفیزیولوژی بالینی
  •   مسئول داخلی بیمارستان امیراعلم (از 1377 تا کنون )
  • عضویت به عنوان کارشناس پزشکی قانونی
  • راه اندازی واحد نوروالکتروفیزیولوژی (EEG_EMG) در بیمارستان (از 1378 تا کنون)
  • تاسیس  و فعال کردن کلینیک تحقیقی_تخصصی MS
  • دارای بــورد تخصصی بیماری های مغز و اعصاب (1368-1372)
  • عضویت در کمیته نسخ و مورتالیتی و آموزش بیمارستان امیراعلم
  • عضویت در هیات ممتحنه آزمون پیش کارورزی (1383)
  • عضو انجمن علوم اعصاب ایران؛
  • عضو انجمن MS

دکتر رویا ابوالفضلی در کدام بیمارستان است؟

دکتر رویا ابوالفضلی بهترین متخصص مغز و اعصاب ایران علاوه بر مطب در بیمارستان نیز فعالیت می کنند.

دکتر رویا ابوالفضلی چه بیماری هایی را درمان میکنند؟

دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب در زمینه های مختلفی از جمله ام اس، صرع، سکته مغزی و اختلالات حرکتی ،درمان تومور مغزی، سر درد ،  فعالیت میکنند. ایشان با داشتن تخصص و مهارت کافی می توانند  بیماری‌های مختلفی مانند عفونت سیستم عصبی، تومور مغزی، التهاب عروق مغزی و پارکینسون (اختلال‌های حرکتی) و اختلال‌های سلول عصبی که باعث شده شما به پزشک متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران نیاز پیدا کنید را درمان میکنند.  برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید از این متخصص مغز و اعصاب نوبت دریافت کنید.

تصویر1-1 : دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب

دکتر رویا ابوالفضلی خوبه ؟

خانم دکتر ابوالفضلی متخصص نورولوژی بسیار در زمینه کاری خود تبحر دارند، میزان رضایتمندی از ایشان بالای 90 % بوده است . برخورد مناسب ، مهارت و تخصص ، توضیح پزشک در هنگام ویزیت از جمله موارد بالای رضایتمندی مراجعین بوده است. ولی متأسفانه نوبت دهی دکتر رویا ابولفضلی و انتظار طولانی مدت از موارد نارضایتی مراجعین می باشد.

در مجموع ایشان دارای 94% رضایت از سوی بیماران خود هستند و نظرات درباره دکتر رویا ابولفضلی خوبه.

نوبت دهی دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب

نوبت‌دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی دکتر ابوالفضلی در سایت دکتردکتر انجام میشود هم چنین می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت خود را از پزشک در سایت دکتردکتر بگذارید. برای گرفتن نوبت از دکتر رویا ابوالفضلی (نورولوژیست) می‌توانید به سایت دکتردکتر وارد و نوبت خود را دریافت کنید.

نوبت دهی تلفنی دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب

در سایت دکتردکتر آدرس و شماره تلفن مطب دکتر ابوالفضلی نیز وجود دارد. و شما می توانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری نوبت تلفنی خود را دریافت کنید.

آدرس مطب دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب

مطب دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب در تهران است.

آدرس مطب دکتر رویا ابوالفضلی  : تهران – خیابان قائم مقام فراهانی

ساعت کاری مطب دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب

ساعت کاری مطب دکتر رویا ابوالفضلی متخصص مغز و اعصاب :همه روزه بعداز ظهر میباشد.

اینستاگرام دکتر رویا ابوالفضلی

دکتر ابوالفضلی در حال حاضر صفحه ای در اینستاگرام ندارند. ولی به زودی راه اندازی خواهد شد.

تصویر 1-3 :مغز انسان

پزشک مغز و اعصاب (نورولوژی) با جراح مغز و اعصاب چه تفاوتی دارد؟

بهترین پزشک متخصص مغز و اعصاب و جراح مغز و اعصاب تهران در این تفاوت دارند که پزشک مغز و اعصاب بیماریهای مربوط به سیستم عصبی را بدون جراحی تشخیص و درمان میکند، در حالی که جراح مغز و اعصاب بیماریهای مربوط به سیستم عصبی را با جراحی تشخیص و درمان میکند.

پزشک مغز و اعصاب با استفاده از آزمایشات مختلف، بیماریهایی را که بر مغز، نخاع، اعصاب، عضلات و گیرنده های حسی تأثیر میگذارند، شناسایی میکند. پس از تشخیص، پزشک مغز و اعصاب روشهای درمان غیرجراحی را به بیمار پیشنهاد میدهد، مانند دارو، تغذیه، فعالیت بدنی، تحریک عصبی یا تزریق سم بوتولینوم.

پزشک مغز و اعصاب خوب در تهران همچنین ممکن است فوق تخصص خاصی داشته باشد، مانند صرع، سکته مغزی، داروسازی سردرد یا نورولوژی کودکان.

تصویر 1-2 :بیماری های مغز واعصاب

یک متخصص مغز و اعصاب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

• دارای دانش و تجربه کافی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای مربوط به سیستم عصبی باشد. نورولوژیست باید با آخرین پژوهشها، روشها و داروهای نورولوژی آشنا باشد و قادر به انجام آزمایشات مناسب و پیگیری بیماران باشد.

  •  با بیماران، همکاران و سایر افراد درگیر در مراقبت از بیمار به خوبی ارتباط برقرار کند. او باید صادق، صبور، مودب، روشن و شفاف باشد و توانایی شنیدن، تفسیر، توضیح و تعامل را داشته باشد.

•  حساسیت و همدلی: یک متخصص مغز و اعصاب خوب باید حساس و همدل با بیماران خود باشد. او باید درک کند که بسیاری از بیماران نورولوژیک دچار استرس، نگرانی، ترس، درد، ناامیدی یا خجالت هستند و نیاز به حمایت روحی و روانی دارند. او باید به آنها احترام بگذارد، به آنها گوش دهد، به آنها اعتماد بدهد و به آنها کمک کند.

•  خلاقیت و حل مسئله: یک متخصص مغز و اعصاب خوب باید خلاق و حلال مسائل باشد. او باید بتواند در شرایط پیچیده ، راه حلهای جدید و مناسب را پیدا کند. تفکر منطقی، تحلیلی و نقادانه داشته باشد و قادر به تطبیق روشهای درمان با شرایط خاص هر بیمار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02146291345